Recentelijk heeft er een update plaatsgevonden in ons online catalogussysteem. Hierdoor kun je problemen ervaren in Mijn Bibliotheek of de Wise App. Vragen of hulp nodig? Neem contact op met onze Digitale Hulplijn of met onze klantenservice.

Reserveren en verlengen

Mijn Bibliotheek

In 'Mijn bibliotheek' heb je toegang tot verschillende diensten.
Zoals het reserveren en verlengen van materialen.

Reserveren

Reserveren van materialen van de Bibliotheek Gelderland Zuid is gratis. Reserveren kan via de catalogus van onze website. Via de zoekbalk op de homepage geef je een zoekterm in. Of bekijk onze leestips met nieuwste titels per genre.

Klik vervolgens op de gewenste titel en ga door naar ‘Reserveer’ en log in. Kies de vestiging waar je het materiaal wilt ophalen.

Je kunt ook reserveren via de Wise App of in de bibliotheek zelf. Bekijk de video of klik op de link voor de uitleg op papier. 

Uitleg reserveren

Verlengen

Verlengen kan via 'Mijn bibliotheek' op onze website, via de Bibliotheek Wise App of in de bibliotheek zelf.

  • De nieuwe termijn gaat in vanaf het moment dat de lopende leentermijn is afgelopen.
  • Alle materialen mogen 1 keer verlengd worden.
  • Materialen die door een andere klant gereserveerd zijn, kunnen niet verlengd worden.

Inloggen in 'Mijn Bibliotheek'

  • via de website

  • via de Wise-app