Bibliotheek-app (Wise)
Met de app 'de Bibliotheek Wise' heb je altijd en overal toegang tot je bibliotheek.
Problemen met inloggen?
Krijg je bij het openen en inloggen in de Wise-app de melding: 'geen verbinding met de server'?
Onderaan het inlogscherm staat de tekst "Kies een andere bibliotheek". Als je hierop klikt kan je uit de lijst opnieuw je vestiging selecteren. Staan je locatiegegevens van je telefoon uit, dan moet je handmatig op zoek naar je postcode en kies dan Gelderland Zuid. Na het selecteren van de vestiging kan je weer normaal inloggen met je inloggegevens.
Wegens de migratie van ons bibliotheek systeem op 3 en 4 maart 2018, vereist de Bibliotheek Wise-app eenmalig deze koppeling.
Overige vragen?
Kijk op de pagina 'veelgestelde vragen' of neem contact met ons op.
Bibliotheek Wise App
Inloggen, reserveren, verlengen en meer...
Hoe werkt het?
-
Kies uw bibliotheek
Nadat de app gedownload is en wordt geopend kan je je locatie handmatig invoeren (plaatsnaam, postcode) of kiezen uit de lijst dichtsbijzijnste bibliotheken.
-
Log-in
Met je gebruikersnaam of pasnummer en je wachtwoord. Je pasnummer vind je op je bibliotheekpas.
-
Mijn Bibliotheek
Nu kun je gebruik maken van dezelfde diensten als 'Mijn Bibliotheek' via de computer maar dan in de app!
Onder het kopje: 'Menu van...' zijn alle functionaliteiten te vinden. Zoals je reserveringen, inbox, verlanglijstje, gegevens, aanwinstenmail, etc.
Veelgestelde vragen over de Bibliotheek Wise App
Ik ben mijn inlog gegevens kwijt
Voor het inloggen heb je je gebruikersnaam of pasnummer nodig en een wachtwoord.
Het pasnummer kan je vinden op je lenerspas. Ben je je wachtwoord kwijt? Stel dan hier een nieuwe in. Je nieuwe wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan en bevat minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 speciaal teken ( !*() ).
Klik hiervoor op 'Wachtwoord kwijt?' in het aanmeld venster. Je krijgt dan een mail met daarin een link. Via deze link kan je een nieuw wachtwoord instellen.
Kan ik ook de reserveringen van iemand anders zien? Bijvoorbeeld mijn zoon/dochter?
Ja dit kan, je kunt een zogenoemde machtiging voor een ander account aanvragen via 'Relaties'. Zo kan je meerdere accounts in de Wise App beheren. Dit kan door onder 'Relaties' het pasnummer van deze persoon in te voeren.
Degene wiens gegevens je wilt ontvangen krijgt een mail om de machtiging te accepteren. De mail wordt gestuurd naar het adres dat is gekoppeld aan zijn/haar bibliotheek account.
Na acceptatie kan je diverse handelingen namens deze persoon (zoon/dochter/etc.), zoals boeken reserveren of verlengen, betalingen verrichten en/of de gegevens beheren.
Lukt iets niet?
Bekijk hier de flyer met meer informatie. Of neem contact met ons op.