BiebPanel
Resultaten
We hebben besloten om niet meer deel te nemen aan de onderzoeken van BiebPanel. Uiteraard hechten we nog steeds veel waarde aan de mening van onze klanten. De komende periode willen we ons daarom specifiek richten op onderzoek naar de behoefte van onze eigen doelgroepen, zoals beschreven in ons nieuwe strategisch beleidsplan.
Doelgroeponderzoek Afhakers Openbare Bibliotheek
12-2019
Hoe kan de bibliotheek weer aantrekkelijk worden voor haar afhakers?
Doelgroeponderzoek jongeren (18 t/m 24 jaar)
12 - 2018
Hoe kan de bibliotheek (nog) aantrekkelijker worden voor jongeren?
Flitspeiling duurzaamheid
10 - 2018
Hebben panelleden behoefte aan extra kennis over duurzaamheid en kan de bibliotheek hier een rol in spelen?
Klanttevredenheid van de Bibliotheek Gelderland Zuid
07 - 2018
Hoe tevreden zijn panelleden over onze bibliotheek en wat kunnen we doen om de tevredenheid van onze leden te vergroten?
Doelgroepenonderzoek senioren (landelijk)
06 - 2018
Hoe kan de bibliotheek (nog) aantrekkelijker worden voor senioren (65+)?
Reserveren en verlengen in de Bibliotheek Gelderland Zuid
05 - 2018
Hoe wordt de klantreis beoordeeld rondom het proces van het reserveren en verlengen van materiaal?
Flitspeiling over online privacy
05 - 2018
Maken panelleden zich zorgen over hun online privacy en wat doen zij om hun online privacy te beschermen? Hebben ze behoefte aan extra kennis en kan de bibliotheek hier een rol in spelen?
Doelgroeponderzoek (landelijk)
11 - 2017
Hoe zien jongeren van 13 tot en met 17 jaar de bibliotheek en hoe kan de bibliotheek beter inspelen op hun behoeften?
Flitspeiling over lezen in de vakantie
09 - 2017
Hoe lezen panelleden tijdens de vakantieperiode en kennen ze de VakantieBieb app en de bijbehorende campagne?
Betrokkenheid bij de Bibliotheek Gelderland Zuid
09 - 2017
In hoeverre willen leden zich inzetten voor hun Bibliotheek in de vorm van geld of tijd? En hoe denkt men over een boetevrij (maar duurder) abonnement?
Doelgroeponderzoek (landelijk)
07 - 2016
Hoe kan de bibliotheek ouders van jonge kinderen 0-4 jaar (beter) aan zich binden?
Flitspeiling belastingdienst
03 - 2017
Hoe wordt de ondersteuning van de bibliotheek bij overheidszaken, zoals de belastingaangifte, ervaren?
Medewerkers Bibliotheek
11 - 2016
Wat gaat er goed en wat zijn eventuele verbeterpunten als het gaat om de medewerkers?
Toekomst van de bibliotheek
09 - 2016
Wat moet de bibliotheek bieden, welke bibliotheekconcepten spreken aan en op welke manier willen leden zelf actief zijn in de bibliotheek?
Klanttevredenheid
02 - 2016
Een overall inzicht in de waardering van de diensten van de bibliotheek.
Activiteiten en samenwerkingspartners
12 - 2015
Hoe worden de activiteiten van de bibliotheek gewaardeerd?
Ontmoeting en verblijfsfunctie
03 - 2015
Wat is de belangrijkste reden om de bibliotheek te bezoeken?
Wil je je afmelden?
We hopen natuurlijk dat je je lidmaatschap niet wilt opzeggen, maar als je wilt afzien van verdere deelname, is dat in een handomdraai geregeld. Je kunt dit aangeven op de pagina “Gegevens wijzigen” in het hoofdmenu op www.biebpanel.nl. Hiervoor log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord van BiebPanel.