Meer over 'Mijn Bibliotheek'

In 'Mijn bibliotheek' heb je toegang tot verschillende diensten. Je kunt bijvoorbeeld vanuit huis je (leen)tegoed opwaarderen via iDEAL, je kunt zien wat je geleend hebt, je geleende materialen verlengen, of je (e-mail)adres invoeren of wijzigen.

Als klant kun je de eerste keer dat je inlogt, inloggen met je pasnummer en je pincode. Je pincode is door de bibliotheek aangemaakt, en bestaat uit de eerste vier cijfers van je geboortedatum. Verander deze pincode bij het inloggen in een zelfgekozen wachtwoord. 

Inloggen in de 'Mijn Bibliotheek' omgeving kan via de website, maar ook via de Bibliotheek Wise App. 

Reserveren

Reserveren van materialen van de Bibliotheek Gelderland Zuid is gratis. Reserveren kan via de catalogus van onze website. Via de zoekbalk op de homepage geef je een zoekterm in.

Klik vervolgens in de resultatenlijst op de gewenste titel en ga door naar ‘Reserveer’ en log in. Kies de vestiging waar je het materiaal wilt ophalen.

Je kunt ook reserveren via de Wise App of in de bibliotheek zelf.

Bekijk de video of klik op de link voor de uitleg op papier. 

Verlengen

Verlengen kan via 'Mijn bibliotheek' op onze website, via de Bibliotheek Wise App of in de bibliotheek zelf.

  • De nieuwe termijn gaat in vanaf het moment dat de lopende leentermijn is afgelopen.
  • Alle materialen mogen 1 keer verlengd worden.
  • Materialen die door een andere klant gereserveerd zijn, kunnen niet verlengd worden.
  • Bij het verlengen van materialen wordt bij het Mini-abonnement opnieuw leengeld berekend.

Inloggen in 'Mijn Bibliotheek' via de website

Inloggen in 'Mijn Bibliotheek' via de Wise App