Op donderdagavond 10 oktober voeren wij updates aan ons inlogplatform ('Mijn Bibliotheek') door. De werkzaamheden starten om 22.00 uur. Hierdoor kun je een tijdje niet inloggen, en ingelogde gebruikers moeten na de werkzaamheden opnieuw inloggen. 

Inloopspreekuur Openbaar Vervoer

Ik wil:

  • Online een reis met het openbaar vervoer plannen
  • Een OV-chipkaart aanvragen
  • Hulp bij het kiezen van een OV-abonnement
  • Tegoed op mijn OV-chipkaart zetten
  • Weten hoe ik moet in- en uitchecken

Inloopspreekuur Openbaar Vervoer

Reizen met het openbaar vervoer is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Helemaal niet nu er steeds minder servicemedewerkers op stations aanwezig zijn om vragen aan te stellen. Tijdens dit inloopspreekuur geven ervaren OV-ambassadeurs tips en advies over het reizen met trein of bus. Je kunt bij hen terecht met vragen als 'Hoe vraag ik een OV-chipkaart aan? Welk abonnement past het beste bij mij? Hoe kom ik van A naar B?' De OV-ambassadeurs helpen je graag op weg!

Telefonisch spreekuur

Vraag in jouw bibliotheek naar de mogelijkheden of kijk in onderstaand schema wanneer er een Inloopspreekuur bij jou in de buurt is.

Telefonisch spreekuur

Wil je liever bellen met een OV-ambassadeur? Dagelijks zitten OV-ambassadeurs klaar tijdens het telefonisch spreekuur om OV-vragen te beantwoorden. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 038 - 303 70 10. Maandag t/m vrijdag tussen 10.00 - 12.00 uur, op dinsdag en donderdag ook tussen 13.30 - 15.00 uur en op maandag en woensdag ook tussen 18.30 - 20.00 uur.


Vestigingen en data